printlogo


printlogo


آیت‌الله عیسی قاسم
اگر بمباران‌های صهیونیست‌ها در لبنان گسترش یابد، امنیتی برای جهان باقی نمی‌ماند
رهبر نهضت اسلامی بحرین، بمب‌گذاری‌های دستگاه‌های ارتباطی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل در لبنان را که منجر به شهادت ده‌ها نفر و هزاران مجروح شد، به‌شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین طی سخنانی، بمب‌گذاری‌های دستگاه‌های ارتباطی توسط رژیم اشغالگر اسرائیل در لبنان را که منجر به شهادت ده‌ها نفر و هزاران مجروح شد، به‌شدت محکوم کرد.
وی افزود: هیچ‌کس در سطح فردی، گروهی و کشور‌ها، برای رها کردن این وحشی‌گری خبیث و این حماقت زشت که صهیونیسم و بنی‌اسرائیل که قاتلان انبیا و رسولان و صالحان هستند، مرتکب می‌شوند، بهانه‌ای ندارد.
آیت‌الله قاسم ادامه داد: هدف در این عملیات یک شخص خاص نیست؛ این عملیات در محتوا و سبکش، در هدفش، در هدف قرار دادن نوع انسان بدون اینکه این شخص یا آن شخص را مشخص کند، یک اقدام وحشیانه است و می‌گوید: مرگ در هر لحظه از شبانه‌روز در کمین شماست.
رهبر نهضت اسلامی بحرین هشدار داد: اگر این روند از امروز به دست اسرائیل و به دست صهیونیسم آغاز شود، در مرزهای آن متوقف نخواهد شد. با گسترش این روش رویارویی، برای هیچ‌کس در جهان امنیت، آرامش خاطر و یک لحظه اطمینان باقی نخواهد ماند.
وی ادامه داد: این چیزی است که اسرائیل امروز در آن تخصص دارد، فردا ممکن است، حتی برای افراد اتفاق بیفتد. وقتی با یکی از دوستان خود یا با هر شخصی مخالفت کنید، ممکن است غرور، جنون و عصبانیت شدید او باعث شود تا شما را بکشد.
آیت‌الله قاسم اشاره کرد: این یک وحشی‌گری جدید، شاید از همه وحشی‌گری‌های این رژیم شوم که زمین را غارت کرد، جان و عزت مردم را پایمال کرد، خون فراوان ریخت و مردم را آواره کرد، شدیدتر باشد.
این عالم بحرینی بیان کرد: صهیونیسم ملعون و بنی‌اسرائیل که با انبیا و رسولان جنگیدند، برای کسانی که بویی از انسانیت برده و وجدان زنده دارند، عذر و بهانه‌ای باقی نگذاشتند که کار را رها کند تا از خطر طاقت‌فرسا برای بشریت، ویرانی کامل، گرفتن جان‌های بی‌گناه در سراسر جهان جلوگیری کند.
آیت‌الله قاسم تصریح کرد: دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند به دنبال بهانه‌ای برای این گروه از مردم باشد که از همه معیارهای انسانی دور شده و همه ارزش‌ها را زیر پا گذاشته‌اند؛ گویی با انجام این وحشی‌گری‌های هولناک، عقل خود را از دست داده‌اند.
رهبر نهضت اسلامی بحرین گفت: جهان امروز با آدم‌های خوب و بدش، با مواضع سخت و جدی که استکبار اسرائیل را در هم می‌شکند و به دیگر حامیان اسرائیل می‌آموزد که در امان نخواهند بود و دنیا با آنها مقابله می‌کند، مسئولیت جدی و بزرگی بر عهده دارد.
آیت‌الله قاسم در پایان بیان کرد: اسلام دانش بیهوده و همچنین علم مضر، قاتل و ناعادلانه را که منجر به بی‌عدالتی و نابودی همه ارزش‌ها و از بین رفتن امنیت و آرامش روی زمین می‌شود، رد می‌کند.