printlogo


printlogo


رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم
محاکم جهانی با عاملان جنایت سایبری در لبنان برخورد کنند
حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر با اشاره به جنایت سایبری رژیم صهیونیستی در لبنان، گفت: بیش از ۴ هزار زخمی و قریب به ۱۵ شهید آماری است که بیان شده و محاکم جهانی، باید با عاملان جنایت سایبری لبنان برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، 28شهریور در جلسه مشترک کمیسیون‌های این مجمع که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، با اشاره به جنایت سایبری رژیم صهیونیستی در لبنان، گفت: این قصه تلخ در لبنان، دل‌خوشی را از ما گرفت و همه دل‌ها مغموم هستند.
وی افزود: بیش از ۴ هزار زخمی و قریب به ۱۵ شهید، آماری است که اعلام شده که محور مقاومت و جامعه ما باید جدی بگیرند. جان همه ما به فدای رهبر معظم انقلاب که بومی‌سازی را سال‌های سال فریاد زدند و الحمدلله مسئولین آن را جدی گرفتند و این بحث می‌توانست، در ایران نیز رقم بخورد.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: محاکم جهانی باید با کمپانی فروشنده پیجرها که به‌خاطر نفوذ یهود خبیث این جنایت سایبری در لبنان رقم خورد، برخورد کنند؛ البته بایستی از جانب محور مقاومت حمله گسترده‌ای در پاسخ به این جنایت و آدم‌کشی داده شود. وقتی انسان تصاویر را می‌بیند، دلش جریحه‌دار می‌شود و از خداوند می‌خواهیم، شاهد پیروزی بزرگ محور مقاومت و حزب‌الله باشیم.
وی با اشاره به جنایات آمریکا، افزود: امام(قد) فرمودند: «رابطه ما با آمریکا، رابطه گرگ و میش است»؛ در جای دیگری فرمودند: «اگر آمریکا و جهان‌خواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنها خواهیم ایستاد»؛ دست آمریکا تا مرفق به خون کودکان مظلوم افغانستان، عراق، ایران، غزه و... آلوده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر در ادامه، با اشاره به هفته وحدت، توضیح داد: تمام فتنه‌گران در داخل و خارج تلاش کردند که وحدت امت اسلامی را زمین‌گیر کنند؛ اما موفق نشدند و موفق هم نخواهند شد؛ چون شیعه و سنی حقیقی بیدار هستند.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در پایان با بیان اینکه هفته وحدت یادگار امام(قد) است که بایستی آن را حفظ و تقویت کنیم از نمایندگان طلاب و فضلای حوزه خواست که طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه کنند.
حجج‌اسلام فلاحتی و فتحی نمایندگان طلاب بابلسر و زنجان در این مجمع نیز، به بیان نکات خود درباره حوزه، روحانیت و  جامعه پرداختند.