printlogo


printlogo


 مدیر جامعةالزهرا(ع)
مسئولان پسا رویدادها را جدی بگیرند
مدیر جامعةالزهرا(ع) با اشاره به پسارویدادها، گفت: این رویدادها باید دنبال شود و در پسارویداد مسئله‌ای را حل کند. خاضعانه درخواست می‌کنیم که پسارویدادها را جدی بگیرید و تا حصول نتیجه پیگیری کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده‌زهره برقعی مدیر جامعةالزهرا(ع) در نشست با طلاب سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ و اساتید و جمعی از مسئولان معاونت آموزش و تربیت این مؤسسه علمی حوزوی که در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، ضمن توصیه‌هایی، بر لزوم تلاش برای آموختن مهارت بیانی و قلمی و مدیریت زمان در زندگی، اظهار کرد: در مباحثات علمی، بحث و گفت‌وگوهای مسئله‌محور داشته باشید و گذشته و سیره حوزه را مورد مطالعه قرار دهید. مسائل را عمیق مطالعه کنید و برای حل مسائل، ایده و دیدگاه‌های جدید بیان کنید.
مدیر جامعةالزهرا(ع) با اشاره به ضرورت  تحول در آموزش، پژوهش و ...، ادامه داد: مجموعه سلسله رویدادهای فصلی که در سال ۱۴۰۰ با راهبرد حل مسئله مبتنی بر متون درسی و آسیب‌شناسی متون درسی و ... برگزار شد، خیلی خوب بود؛ اما آنچه که تأکید داریم، بحث پسارویداد است.
وی افزود: این رویدادها باید دنبال شود و در پسارویداد مسئله‌ای را حل کند. خاضعانه درخواست می‌کنیم که پسارویدادها را جدی بگیرید و تا حصول نتیجه پیگیری کنید.
مدیر جامعةالزهرا(ع) با اشاره به شعار امسال جامعةالزهرا(ع) با عنوان «جهش علمی با مشارکت طلاب و دانش‌آموختگان»، گفت: شعار امسال با مشارکت طلاب و دانش‌آموختگان و اساتید محقق خواهد شد.
برقعی بیان کرد: به‌طور جدی از همه مسئولان، برنامه‌ریزان و اساتید درخواست می‌کنم، در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، نسبت به متون درسی و تحول در آموزش و پژوهش، متناسب با نیاز و ضرورت‌های جامعه، تدبیر اساسی بیندیشند و نتایج حاصل از آن را در یک بسته همراه با راهبردها و راهکارها برای تحقق تحول در برنامه‌ریزی درسی و تحول در متون درسی ارائه دهند.