printlogo


printlogo


واگذاری امور طلاب سطح ۴ حوزه علمیه خراسان به مدارس

کارشناس برنامه‌ریزی آموزشی مقطع عالی حوزه علمیه خراسان، از انتقال طلاب مشغول به تحصیل در سطح ۴ به مدارس دارای مجوز خبر داد.
حجت‌الاسلام عـلامـه سربیشه‌گی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه از مشهد، اظهار کرد: در راستای سند تحول، این حوزه، ضمن مشورت و دریافت نظر مدیران مربوطه و همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، مقرر شد امورات طلاب سطح ۴ حوزه علمیه خراسان همچون دیگر سطوح به مدارس واگذار گردد.
وی ادامه داد: در این طرح، طلاب طبق انتخاب درسی که در سال تحصیلی ۱۴۰3_۱۴۰2 داشته‌اند، به‌همان مدرسه محل تحصیل منتقل شده و مدرسه مورد انتخاب متقاضیان، براساس آئین‌نامه داخلی، دستورالعمل و شرح وظایف ابلاغی خواهد بود.
کارشناس برنامه‌ریزی مقطع سطح ۴، در خصوص انتخاب رشته طلاب توضیح داد: طلابی که در سال جاری انتخاب درس نداشته‌اند، به‌تدریج به طلاب غیرفعال آموزشی منتقل می‌شوند و مطابق با ضوابط آموزشی با آنها برخورد خواهد شد.
حجت‌الاسلام سربیشه‌گی بیان کرد: طلاب مشغول به تحصیل همزمان در رشته‌های تخصصی و طلاب دارای کسری مجاز از سطح ۳ با شرایط مدرسه انتخابی و هماهنگی بین مدارس، به‌عنوان طلاب مهمان در مدارس سطح ۴ حضور پیدا خواهند کرد.