printlogo


printlogo


تولیت آستان مقدس مسجد جمکران
انقلاب اسلامی بیعت بی‌نظیر تاریخی با امام زمان(عج) بود
تولیت آستان مقدس مسجد جمکران گفت: وقوع انقلاب اسلامی، یک بیعت جمعی بی‌نظیر تاریخی با امام زمان(عج) بود که تاریخ، مثل و مانند آن را به چشم خود ندیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین اجاق‌نژاد، ۲۳ شهریور در مراسم عهد سربازی که به‌مناسبت 1186امین سالروز آغاز غیبت حضرت ولی‌عصر(عج) که با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی در صحن جامع مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با تأکید بر اینکه وقوع انقلاب اسلامی، یک بیعت بی‌نظیر تاریخی با امام زمان(عج) بود، اظهار کرد: این بیعت جمعی، بیعتی بود که تاریخ، مثل و مانند آن را به چشم خود ندیده است.
وی ادامه داد: این انقلاب الهی آن‌قدر بنیادین بود و در سمت درست تاریخ قرار داشت که تحولات آینده تاریخ را هم تحت تأثیر قرار داده است.
تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، با اشاره به صدور انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای ایران، ادامه داد: امروز شاهد هستیم که گفتمان انقلاب اسلامی که همان گفتمان اسلام ناب هست، هزاران سرباز برای شکل‌گیری دوران جدیدی از تاریخ که در آن، اسلام برخلاف میل مشرکان، روز‌به‌روز در عالم، مقتدرتر و صاحب جایگاه‌های رفیع‌تر بشود، تربیت کرده است.
وی افزود: امروز جهان از آستان مقدس مسجد جمکران، صبحگاه نظامی متفاوت را نظاره می‌کند. مهمترین نقطه تمایز این صبحگاه نظامی، شما نیروهای مؤمن، انقلابی و مکتبی هستید که آرمان‌تان زمینه‌سازی ظهور و سربازی برای امام زمان(عج) است.
تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، با بیان اینکه امروز جهان در اینجا شاهد گردهمایی نیروهای نظامی مقتدر، جان‌برکف و باایمانی است که برای رقم زدن آینده وعده‌ داده شده الهی، آماده و همدل هستند، ابراز کرد: همان آینده وعده‌داده‌شده که برای کل بشریت پر از عدالت و خوشبختی و برای ظالمان و مستکبران عالم دردناک و نابودکننده خواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین اجاق‌نژاد، با تأکید بر اینکه این حضور باعظمت و پرمعنای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مراسم امروز عهد سربازی آستان مقدس مسجد جمکران، یک نشانه مهم از این است که انقلاب اسلامی در مسیر زمینه‌سازی ظهور گام‌های بلندی برداشته است، تصریح کرد: کارنامه شما نیروهای مسلح نظامی ایران، از دفاع مقدس تا عملیات وعده صادق، سرشار از افتخار و اقتدارآفرینی برای امت اسلامی هست و امروز شما عزیزان، بیش از گذشته نقطه امید مستضعفان و ستمدیدگان برای رهایی از ظلم و بی‌عدالتی مستکبران عالم هستید.

  تا آخـر ایستادهایم و از دشمنان نمیهراسیم
​​​​​​​
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم، گفت: مسئله ظهور یک جریان پیوسته است که از زمان انقلاب اسلامی ایران آغاز شده و تا زمانی که جهان ظرفیت و تحمل پذیرش قیام الهی منجی عالم بشریت را داشته باشد، ادامه دارد.
سرلشکر حسین سلامی، با بیان اینکه ما موظف هستیم تا زمین را برای قیام حضرت مهدی(عج) آماده کنیم، افزود: بر اساس سنت الهی، غیرمؤمنان نمی‌توانند بر مؤمنان مسلط شوند و ما به دنبال حاکمیت مستضعفان هستیم.
وی با تأکید بر اینکه در این راه هرچه شهید بدهیم، محکم‌تر می‌شویم و تا آخرین قطره خون و آخرین نفس در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم، خاطرنشان کرد: در صحنه‌های دشوار، نزول نصرت‌های الهی را دیده‌ایم و درحالی‌که در قلت قوا بوده‌ایم؛ اما با کسب پیروزی‌های بسیار، میدان را در اختیار گرفته‌ایم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمنان ما شوکت‌شان ظاهری است و ما تا آخر می‌مانیم و از دشمنان نمی‌هراسیم.