printlogo


printlogo


کارگاه شیوه تأسیس مدارس وابسته به حوزه علمیه آغاز شد
کارگاه آموزشی شیوه تأسیس و راهبری مدارس وابسته به حوزه علمیه قم، با همکاری دبیرخانه ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش و مهارت‌خانه طلاب آغاز به کار کرد.

​​​​​​​به گزارش خبرگزاری حوزه، حجتالاسلام والمسلمین حمید نیکزاد، مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش، در آیین افتتاح این دوره مجازی، با تقدیر از همکارهای مهارتخانه طلاب، افتتاح این کارگاه را سرآغازی برای آشنایی حوزویان با دیگر قوانین و مقررات وزارت آموزش و پرورش جهت مدرسهداری دانست.
وی افزود: با افتتاح این کارگاه میتوان با استفاده از کارشناسان هر دو مجموعه، دیگر موضوعات تعلیم و تربیتی را به اشتراک گذاشت تا فرهنگیان و روحانیان با شیوههای همکاری در عرصههای پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی آشنا شوند.
حجتالاسلام نیکزاد، ابراز امیدواری کرد: زیرنظامهایی سند تحول بنیادین و نیز فعالیت بر مبنای سند تحول در کارگاههای بعدی مدنظر قرار گیرد.
گفتنی است، تمامی طلاب علاقهمند مقطع تحصیلی سطح دو به بالا، میتوانند تا پایان شهریورماه با ثبتنام از طریق مهارتکده طلاب، در این دوره آموزشی ویژه شرکت کنند.
سرفصلهای دوره کارگاه تأسیس و راهبری مدارس وابسته به حوزه علمیه
اصول مدرسهداری؛ ضرورت راهاندازی مدارس وابسته؛ نظام تربیتی و اصول حاکم بر مدارس وابسته؛ تأسیس و توسعه مدارس وابسته؛ سازو کار ایجاد مدارس وابسته.
تعداد جلسات: ۱۳ جلسه غیرحضوری و بهصورت آفلاین، همراه با معرفینامه معتبر
پایگاه اینترنتی جهت ورود به دوره:
karbordi.ismc.ir