printlogo


printlogo


آستان مقدس امام حسین(ع)برگزار می‌کند
هجدهمین جشنواره بین‌المللی «ربیع الشهادة»

هجدهمین جشنواره بینالمللی ربیعالشهاده  با عنوان« امام حسین (ع) میراثدار انبیا و از تبار اوصیا» به همت آستان مقدس امام حسین (ع) برگزار میشود.
اهداف برگزاری این جشنواره
 تبیین حقیقت و ابعاد وراثت الهی؛
 اثبات وراثت الهی؛
 اثبات گسترش و تداوم خط الهی؛
 اثبات اینکه نهضت حسینی یکی از حلقههای رسالت الهی است؛
 تبیین رابطه بین امام حسین (ع) و پیامبران؛
 اعتباربخشی متن زیارت وارث.
این جشنواره در ۱۱ محور اصلی شامل «زیارت وارث، شخصیت امام حسین(ع) در زیارت وارث، وراثت عام،  وراثت خاص، نهضت امام حسین (ع) در زیارت وارث، ابعاد کلامی موجود در زیارت وارث، فروع دین از دیدگاه زیارت وارث، مفاهیم تاریخی در زیارت وارث، آثار و فوائد زیارت وارث، مفاهیم مشابه زیارت وارث در دیگر زیارات و مفاهیم معرفتی و شناختی موجد در کلمات زیارت وارث» فراخوان مقاله داده است.
ضوابط شركت در كنفرانس
 رعایت مقررات علمی در نگارش آثار و پژوهشها، مقالههای ارسالی بایستی در راستای محورهای علمی این کنفرانس به رشته تحریر درآمده باشند، پژوهشها بیبهره از نوآوری و خالقیت نباشند، تعداد صفحههای آثار ارسالی کمتر از 15 صفحه نباشند؛ همچنان که بایستی بیشتر از 40 صفحه هم نباشند. لازم به ذکر است که هر 250 کلمه به عنوان یک صفحه به شمار میرود.
یادآوری
ارسال مقالات همراه با چکیده  و «c.v» نویسنده آنها، به زبان عربی، یا فارسی، یا انگلیسی، به صورت فایل word و pdf از طریق پست الکترونیکی rabee.conf@warithanbia.com و یا برنامه واتساپ و تلگرام به شماره ۰۹۶۴۷۸۵۰۳۱۴۱۵۰ امکانپذیر است.
 آخرین مهلت ارسال مقالات جهت شرکت در کنفرانس: ۹ آبان ماه ۱۴۰۳ است.
کنفرانس روز ۳شعبان ۱۴۴۶ ه.ق مصادف با ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۳ ه.ش در کربلای معلی، صحن مطهر حرم امام حسین (ع) برگزار میشود.
جوايز
به افراد برگزیده جوایز مادی و معنوی ارزشمندی اهدا می گردد، همچنین نویسندگان مقالههای پذیرفته شده مورد تقدیر قرار میگیرند.
پست الکترونیکی: rabee.conf@warithanbia.com