printlogo


printlogo


پیام تسلیت در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین  علیرضا کریمی

امام خامنه‌ای، آیات‌ حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  و اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت عالم فاضل حجت‌الاسلام والمسلمین  علیرضا کریمی(ره) عضو دفتر استفتائات مقام معظم رهبری و از اعضای شورای فقهی این دفتر و از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه تهران را تسلیت گفتند.

  امام خامنهای
 
 بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم فاضل مرحوم حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ علیرضا کریمی (ره) را به بازماندگان محترم و همه‌ ارادتمندان و همکاران ایشان تسلیت عرض می‌کنم. رحمت و مغفرت الهی برای آن مرحوم و صبر و سکینه برای بازماندگان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای/ ۸ مرداد۱۴۰۳

  آیتالله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم 
بسم‌الله الرحمن الرحیم / انا لله وانا الیه راجعون
درگذشت استاد ارجمند، مرحوم مغفور جناب حجت‌الاسلام و‌المسلمین علیرضا کریمی(ره)، از اساتید حوزه علمیه مروی تهران، موجب تألم و تأثر گردید. آن روحانی جلیل‌القدر ازجمله افرادی بودند که بر فتاوای مقام معظم رهبری -مدظله العالی- مسلط بودند و با تعهد و توانمندی‌های علمیف در دفتر استفتائات معظم‌له حضوری ارزشمند داشتند.
اینجانب از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان و وابستگان آن‌مرحوم، صبر و أجر مسئلت دارم.
سید‌هاشم حسینی بوشهری / رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

  آیتالله اعرافی مدیر حوزههای علمیه
انا لله وانا الیه راجعون
فقدان فاضل ارجمند حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای علیرضا کریمی(ره) پس از تحمل یک دوره بیماری موجب تأسف گردید.
رجاء واثق دارم، مجاهدت‌های مخلصانه ایشان در تعلیم و تربیت شاگردان مکتب جعفری و ترویج احکام و معارف اسلامی ذخیره‌ای ارزشمند برای آن فقید سعید خواهد بود. اینجانب درگذشت آن روحانی والا مقام را به خانواده محترم و شاگردان و همکاران داغدارشان تسلیت عرض نموده و وصول به مقام رضوان الهی برای ایشان و آرامش قلبی توام با اجر فراوان و پایدار برای بازماندگان طلب می‌نمایم.