printlogo


printlogo


اعزام ده‌هزار مبلغ در ماه محرم به سراسر کشور
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، گفت: در ماه محرم امسال بیش از ۱۰ هزار مبلغ در سراسر کشور به فعالیت‌های تبلیغی خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین روستاآزاد، با اشاره‌ به اعزام بیش از 10هزار مبلغ در ایام ماه محرم به سراسر کشور، اظهار کرد: ایام تبلیغی از شانزدهم تیرماه مصادف با شب اول محرم آغاز می‌شود و مبلغان در مکان‌های تبلیغی خود مستقر شده و به‌مدت 12 روز فعالیت‌های تبلیغی خواهند داشت.
روستاآزاد به آمادگی هرچه بیشتر دفتر تبلیغات اسلامی برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های تبلیغی در ماه محرم اشاره کرد و گفت: محتوا‌های متنوع تبلیغی در قالب‌ها و شاخه‌های مختلف از جمله: ره‌توشه عمومی، ره‌توشه ویژه مباحث خانواده، ره‌توشه مرتبط با موضوعات محرم و عاشورا و ره‌توشه ویژه مناطق محروم، تهیه شده و در تارنمای بلاغ قرار گرفته است.
وی برگزاری سلسله نشست‌های راویان مکتب حسینی را از جمله اقدامات دفتر تبلیغات اسلامی برای آمادگی هرچه بیشتر مبلغان معرفی کرد و گفت: در این سلسله نشست‌ها، مباحثی مانند جنگ رسانه‌ای و جهاد تبیین توسط اساتید مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و روزانه بین 500 تا 600 مبلغ به‌صورت حضوری و بسیاری از مبلغان به‌صورت مجازی از این مباحث بهره‌مند می‌شوند.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در ادامه، به برخی از موضوعات فعالیت‌های تبلیغی در محرم امسال اشاره کرد و گفت: در این فصل تبلیغ، مبلغان به موضوعاتی همچون تبیین قیام امام حسین(ع)، ویژگی‌های امام حسین(ع) و اصحاب و یاران باوفای حضرت، جهاد تبیین و ربط و ارتباط نظام و انقلاب اسلامی با قیام امام حسین(ع) می‌پردازند.
وی در پایان، به صدور احکام تبلیغی برای بیش از 8 هزار مبلغ ایام ماه محرم امسال اشاره کرد.