printlogo


printlogo


در بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در قتل‌عام نصیرات تأکید شد
حضور فعال و جریان‌ساز سران کشورهای اسلامی در میدان تحریم و تنبیه غاصبان صهیونیست
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در بیانیه‌ای، با محکوم کردن جنایت هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در قتل‌عام نصیرات، از سازمان کنفرانس اسلامی، سران کشورهای اسلامی و امت اسلامی خواستار شد، در میدان تحریم و تنبیه غاصبان صهیونیست، فعال و جریان‌ساز حضور داشته باشند و این دشمنان بشریت را در ادامه خون‌ریزی‌ها ناکام بگذارند.

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پی جنایات خون‌بار رژیم صهیونیستی در غزه و به‌ویژه قتل‌عام نصیرات، جامعه مدرسین در محکومیت این اقدام وحشیانه بیانیه‌ای به این شرح صادر نمود:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
حملات گسترده رژیم صهیونیستی به بازار نصیرات و قتل‌عام مردم بی‌پناه، روز خونین دیگری در غزه را رقم زد و دل‌های آزادگان عالم را به درد آورد.
در این بمباران جنون‌آمیز، جنایت‌کاران اسرائیلی، این بازار را به تلی از خاک تبدیل کرده و ده‌ها زن و کودک را در مرکز آن شهید کردند.
جامعه جهانی و مجامع بین‌المللی به‌جای محکوم ‌کردن صِرف، باید قاطعانه در مجازات رژیم صهیونسیتی ورود پیدا کنند و با اقدامات تنبیهی، این جنایت‌کاران را از این خون‌ریزی‌ها بازدارند.
بی‌شک رزمندگان جبهه مقاومت در غزه، یمن، عراق و حزب‌الله لبنان، با ضرباتی سنگین انتقام این قتل‌عام را خواهند گرفت؛ اما غم و اندوه این جنایت از دل‌ها زدوده نخواهد شد و سنگینی آن بر قلب‌ها همچنان باقی خواهد ماند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با محکوم کردن این جنایت هولناک و سَبُعانه، از سازمان کنفرانس اسلامی، سران کشورهای اسلامی و امت اسلامی می‌خواهد، در میدان تحریم و تنبیه غاصبان صهیونیست، فعال و جریان‌ساز حضور داشته باشند و این دشمنان بشریت را در ادامه خون‌ریزی‌ها ناکام بگذارند.
سقوط رژیم غاصب صهیونیستی یک واقعیت حتمی است و این جانیان به‌زودی از صفحه روزگار محو خواهند شد. امید است، جامعه بشری به وظایف خود در مقابل این ظلم و ستم خون‌بار عمل کرده و نقش تاریخی خود را ایفا کنند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم