printlogo


printlogo


مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه:  رسانه حوزه خدمتگزار مجموعه‌های حوزوی است
حجت‌الاسلام و‌المسلمین رستمی، با بیان اینکه خبرگزاری حوزه، خدمتگزار مجموعه‌های حوزوی است، گفت: تلاش خبرگزاری حوزه، معرفی هرچه بهتر فعالیت‌ها و اقدامات مجموعه‌های حوزوی در سراسر کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور، در نشست هم‌اندیشی با شورای معاونان حوزه علمیه استان یزد، اظهار کرد: فعالیت‌ها و اقدامات بسیاری در مراکز حوزه‌های علمیه سراسر کشور در حال انجام است و سعی و تلاش خبرگزاری حوزه، بر معرفی این فعالیت‌ها به جامعه است.
وی با بیان اینکه خبرگزاری حوزه، خدمتگزار مجموعه‌های حوزوی است، یادآور شد: تلاش خبرگزاری حوزه، معرفی هر چه بهتر فعالیت‌ها و اقدامات مجموعه‌های حوزوی در سراسر کشور است.
مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه کشور عنوان کرد: در طی سالیان اخیر که خبرگزاری حوزه اقدام به انتشار اخبار حوزوی داشته، بازخوردهای بسیار مطلوبی از سوی جامعه حوزوی و عموم داشته‌ایم.
مدیر مسئول خبرگزاری رسمی حوزه، ادامه داد: یکی از اقدامات مطلوب جهت انتشار فعالیت‌های معاونت‌های حوزه‌های علمیه سراسر کشور، ارائه گزارش عملکرد به‌صورت ماهیانه، به خبرگزاری و انتشار آن در صفحات استانی و اصلی است.
در این این نشست، اعضای شورای معاونان حوزه علمیه استان یزد نیز، در سخنانی بر توجه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، به فعالیت‌های طلاب در فضای مجازی تأکید کردند و همچنین انعکاس بیشتر فعالیت‌های حوزوی در این رسانه را خواستار شدند.