printlogo


printlogo


آیت‌الله‌العظمی سبحانی
نمایندگان مجلس بر عملکرد دستگاه‌های دولتی نظارت مستمر داشته باشند
رئیس مؤسسه علمی پژوهشی امام صادق(ع) گفتند: نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتخبان مردم هستند که باید به‌منظور عملکرد بهتر دستگاه‌های دولتی، به‌صورت مستمر بر عملکرد آنان نظارت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله سبحانی 2 فروردین در دیدار حجج‌اسلام و‌المسلمین؛ سیدمحمد نبویان و قاسم روان‌بخش از نمایندگان منتخب مردم تهران و قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغاز بهار طبیعت، خدمت در مجلس را وظیفه بسیار سنگینی دانستند و اظهار کردند: شما نماینده آحاد جامعه هستید و در این امر، مسئولیت دوچندانی بر دوش شماست.
این مرجع تقلید، با اشاره به تلاش مضاعف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای برطرف کردن ریشه‌ای مشکلات، افزودند: عملکرد دستگاه‌های دولتی را زیر نظر داشته باشید و به آنها تذکر دهید؛ چراکه میزان نارضایتی کم نیست.
ایشان با بیان اینکه نظارت مستمر و مداوم می‌تواند رضایت‌مندی مردم را به‌همراه داشته باشد، ادامه دادند: دستگاه‌ها و اداره‌های دولتی سعی کنند تا بیش از پیش، مشکلات افراد را رفع کنند.
حضرت آیت‌الله سبحانی تصریح کردند: به افراد(نمایندگان) قبلی هم این صحبت‌ها گفته شد؛ اما برخی یادشان ماند و برخی هم فراموش کردند و امیدواریم، اگر مسئله‌ای را به شما اطلاع دادیم، پیگیری و رفع کنید و فقط شنونده نباشید.