printlogo


printlogo


فراخوان جذب نخبگان تبلیغی برتر حوزه علمیه خوزستان

حجت‌الاسلام مرشدیان معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری حوزه در اهواز، بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام ‌معظم رهبری در امر مهم تبلیغ و نگاه تخصصی به امور تبلیغی و همچنین با عنایت به سند چشم‌انداز و نظامات جامع حوزه‌های علمیه کشور و در راستای مشارکت کلیه واحدهای مرکز مدیریت در برنامه‌ریزی جامع و هدفمند به‌منظور شناسایی، جذب و بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت نخبگان و استعدادهای برتر در موضوعات تخصصی، هدایت، حمایت و نظارت بر امور نخبگان و استعدادهای برتر تبلیغی، معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان نیز، مانند سایر استان‌ها در زمینه شناسایی و جذب نخبگان تبلیغی فعالیت خود را آغاز نموده و در این زمینه تا ۲۰ اسفند از طلاب واجدالشرایط ثبت‌نام به‌عمل می‌آورد.
وی افزود: محورهای جذب طلاب و روحانیون نخبه تبلیغی به این شرح است:
۱. خطیب و سخنور 2 . جوان و دانشجو ۳ . کودک و نوجوان ۴ . هنر و رسانه ۵ . فضای مجازی ۶ . فرق و ادیان
۷ . هیئات مذهبی  ۸ . آسیب‌های اجتماعی ۹ . بین‌الملل (خارج از کشور) ۱۰ . کارشناسان صدا و سیما
۱۱ . مدیران گروه‌های تبلیغی جهادی.
معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان بیان کرد: قطعاً ورود در این عرصه‌ها و شناسایی نخبگان تبلیغی برتر در چند جهت مورد توجه می‌باشد که اهمیت این موضوع را دوچندان می‌کند.
وی افزود: بکارگیری طلاب نخبه به‌صورت تخصصی در امر تبلیغ، باعث بازدهی بیشتر آنها خواهد شد؛ همچنین حمایت‌های خاص معنوی و مادی، باعث بالا رفتن انگیزه‌های تبلیغی نخبگان برتر می‌شود.
حجت‌الاسلام مرشدیان گفت: طلاب جهت اطلاع از شرایط ثبت‌نام، می‌توانند به کانال معاونت تبلیغ استان در پیام‌رسان ایتا به آدرس tablighe_khz مراجعه نمایند.