printlogo


printlogo


تسلیت امام خامنه‌ای مراجع و علما در پی رحلت آیت‌الله  عبدالقائم شوشتری(ره)

در پی رحلت معلم اخلاق و مبلّغ معارف الهی، آیت‌الله  عبدالقائم شوشتری، امام خامنه‌ای، آیت‌الله‌العظمی مظاهری و آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت این عالم دینی تسلیت گفتند.

 امام خامنهای
بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت روحانی سالک الی‌الله جناب حجةالاسلام آقای حاج شیخ عبدالقائم شوشتری (ره) را به بازماندگان محترم و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات برای آن مرحوم مسألت می‌نمایم.

  آیتاللهالعظمی مظاهری
بسم‌اللّه الرّحمن الرّحیم / إنّا للّه وإنّا إلیه راجعُون
درگذشت عالم ولایى و شیفتۀ حضرت بقیة‌الله‌ الاعظم«ارواحنا‌فداه»، جناب حجت‌الاسلام و‌المسلمین آقاى حاج شیخ عبدالقائم شوشترى(رض) موجب تأسف گردید.
فقدان این عالم سالک و پارسا را به همه بازماندگان گرامى ایشان خصوصاً فرزندان محترم و اخوان مکرم و شاگردان و علاقه‌مندان این عالم جلیل تسلیت عرض مى‌کنم و از خداوند تعالى، رضوان واسعۀ الهى و حشر و نشر با اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) را براى این عالم وارسته خواستارم و صبر و اجر و سعادت خاندان مصاب را مسألت مى‌کنم.

  آیتالله حسینی بوشهریرئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
بسم‌الله الرحمن الرحیم/ إنّا للّه وإنّا إلیه راجعُون
ارتحال معلم اخلاق و مبلّغ معارف الهی، آیت‌الله حاج شیخ عبدالقائم شوشتری(ره) موجب تألم و تأثر گردید. این عالم عامل که در محضر بزرگان عرفان و اخلاق کسب فیض کرده بود، اندوخته گران‌بهایی از معرفت، معنویت، زهد و پارسایی را برای خود فراهم ساخت و در تمام عمر پربرکت خود قلوب مشتاقان ایمان و طهارت را سیراب می‌کرد.
اینجانب ارتحال آن عالم جلیل‌القدر را به همه بازماندگان، وابستگان و ارادتمندانش تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن عبدصالح علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
سید‌هاشم حسینی بوشهری/ رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم